Tuesday, 7 July 2020
Home Food Snack

Snack

Pumpkin Soup, Roti Baguette.

Hujan-hujan nie perkena sup labu bersama roti baguette ๐Ÿž๐Ÿž Sup labu โœ” Labuโœ” Bawang merahโœ” Bawang putihโœ” Homemade chicken broth

Semangkuk Buah Buahan

Hai korang semua.. tengah buat apa tu? Ptg2 hujan begini kalau tidur alangkah indahnya..:) hehheheheh... tapi cik hijau sgt jarang tidur waktu hujan tapi waktu2 hujan begini cik hijau akan cari makanan... haaaaaaaa.. sape perangai mcm cik...

Zucchini Salad

Korang pernah dengar sayuran bernama zucchini tak? Yang mana tak pernah dengar tuu cik hijau terangkan secara ringkas ya. Zucchini adalah sejenis sayuran daripada keluarga labu. Ia banyak digunakan dalam masakan barat dan mediterranean. Isinya lembut dan...

Cik Hijau Snacks

Hai korang semua, tengah buat apa tuu? Tengah mengunyah ke? Cik hijau pun suka mengunyah macam korang jugak. Asal tengah free mesti nak kunyah2. Sinonim dengan habit yang makan dalam kuantiti yang sedikit tetapi kerap adalah faktor...

Must read

Nasi perang, Daging Masak Halia, Ulam Ulaman

Nasi perang + Daging halia & black pepper + Ulam kacang botol & pegaga. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Pumpkin Soup, Roti Baguette.

Hujan-hujan nie perkena sup labu bersama roti baguette ๐Ÿž๐Ÿž Sup labu โœ” Labuโœ” Bawang...