Tuesday, 7 July 2020
Home Food

Food

Sunny Side Up, Salad, Black Coffee.

Pagi yang indah dimulakan dgn sarapan yang indah!! hehehhe πŸ˜‰ Pagi nie cik hijau sarapan menu yang paling ringkas kerana perut dh lapar, buka peti sejuk amik salad basuh bersih kemudian toskan. Kemudian ambil 2 biji telur dan...

Semangkuk Buah Buahan

Hai korang semua.. tengah buat apa tu? Ptg2 hujan begini kalau tidur alangkah indahnya..:) hehheheheh... tapi cik hijau sgt jarang tidur waktu hujan tapi waktu2 hujan begini cik hijau akan cari makanan... haaaaaaaa.. sape perangai mcm cik...

Grilled Salmon, Mashed Potatoes, Salad

Selamat tengah hari semua.. dah lunch ke tuu? Cik hijau awal2 tadi dah keluarkan ikan salmon dari peti sejuk untuk makan tengah hari ini.Β  Simple je menu lunch cik hijau hari ini, nak siapkannya pun sekejap je...

Must read

Nasi perang, Daging Masak Halia, Ulam Ulaman

Nasi perang + Daging halia & black pepper + Ulam kacang botol & pegaga. πŸ˜‹πŸ˜‹

Pumpkin Soup, Roti Baguette.

Hujan-hujan nie perkena sup labu bersama roti baguette 🍞🍞 Sup labu βœ” Labuβœ” Bawang...