My Brekkie Bowl

Assalamualaikum dan selamat pagi! Apa khabar korang semua? Dah sarapan ke tuu? Ingat tau sarapan itu penting untuk memastikan korang bertenaga bagi memulakan tugas harian. Jangan skip sarapan okay! Bagi yang berdiet anda diharuskan untuk bersarapan. Betul tak? Okay.. ini antara menu sarapan cik hijau yg paling ringkas dan sihat!

Earl grey tea tanpa gula , epal merah, salad & telur rebus.

Mudah sgt cara penyediaannya. Tengok dari gambar pun korang dah boleh buat betul tak? Bab telur tuu, cik hijau rebus, rebus sekejap je sbb nak pastikan yang bahagian kuning xberapa masak. Rebus selama 4minit. Kemudian untuk salad, cik hijau gunakan kobis merah dan daun salad hijau. Cik hijau hanya menggunakan olive oil sebagai dressing untuk salad. Dah susun semua cantik dalam mangkuk, tuangkan minyak zaitun. Dah siap!

Selamat mencuba!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here